Sunday, November 20, 2016

towards export oriented economy????

විවිධ කාරනා උඩ සති අන්තය නිකන්ම ගෙවී ගියා. කාලෙකට ඉස්සර විශේෂයෙන්ම නෙදර්ලන්තෙ හිටපු කාලේ අපි පුරුදු වෙලා තිබුණේ සිකුරාදට have a nice weekend කියන්ට. ඉදහිට එහෙම දැනුත් කියන්නේ හෘදයාංගම කෙනෙක්ට. ඊයේ පෙරේදා දවසක ලෝක බැකුවේ වැඩ කරන තරුණ කාන්තාවකට එහෙම කිව්වහම ඈ කීවේ no no I am not going to disturb you over the weekend කියලා. මොකද ඇය මට නිතර පාහේ කතා කරනවා.

මගේ ලියවිලි ගැන මගේ සහෝදරයෙක් යම් කිසි අදහසක් කිව්වහම මට ඒක ගොඩක් වටිනවා. මම ලියන්නේ ඒ සතුටත් එක්ක. අපි දෙන්නම winter එකක ඇති පාලු අදුර වගෙම එහි සුන්දරත්වය ගැන සමාන අදහස් දරන බව මට වරෙක තේරුණා. ඒත් තවමත් කැමති මගේ ලියවිලි මොනොලොග් එකක් හැටියට යන එක. මාව කියවන සහෘදයන් කිහිප දෙනාත් ඒක තේරුම් ගත්ත එක ගැන තවත් සතුටුයි. කාරනා දෙකක් ගැන ලියන්න හිතා ගත්තේ. එකක් තමයි සමහර වෙලාවට ‘කැපවෙලා’ වැඩ කරන මහන්සියෙන් වැඩ කරන කෙනාට ස්වභාවධර්මය වුනත් සලකන බව. ගෙදර අතුගාන පිරිසිදු කරන (අඩු ගානේ උත්සාහ කරන) හෝ ඒහෙම නැත්නම් ඇග වෙහෙසා වැඩ කෙරෙන කෙනෙකුට අමුතුවෙන් fitness හදා ගන්න jogging කරන්න හෝ වෙනත් උපකරණ පාවිච්චි කරන්න අවශ්‍ය නෑ කියන එක. ඒකට වෙනම වියදමක් හෝ වෙලාවක් යන්නේ නෑ. උදේට කෑම හදද්දි මට ලූණු කපන්න සිද්ද වෙනවා. අතේ ලූනු සුවද සෑහෙන වෙලාවක් තියෙනවා. ඒත් සම්බෝල හදන්න දෙහි මිරිකන කොට ලූණු සුවද ඔක්කොම යනවා. ඒකත් ඒ වගේ.


අපේ රට විශාල export drive එකකට යන මාවතකට අපි අවතීර්ණ වෙළා ඉන්නේ. මම අපේ supper market එකකින් හාල් කිලෝ පහක බෑග් එකක් ගෙනාවා ඒකේ ගුල්ලෝ. ආර්ථික මධ්‍යස්ථානෙට ගිහින් බිත්තර ගන්න කොට මම තෝරලා ගන්නේ. බිත්තර වල තියෙන්න ඹ්න basic quality එක තමයි dung  නොගෑවුනු බව. කඩේ ‍මනුස්සයා මගෙන් අහනවා ඇයි පුංචි බිත්තර තෝරන්නේ කියා. මම කීවේ මම තෝරන්නේ පිරිසිදු බිත්තර මිසක් ප්‍රමාණය නොවේ කියළා. අද ගෙනාපු මුකුණුවැන්න මිටියේ තිබුණු දිලීර නැති වේලිච්ච නැති කොටස හොයා ගන්න පැය බාගයකට වැඩිය ගියා. Exercise එකක් තමයි. අපි පුංචි කාලේ අපේ ගමේ පොල් ලෙලි ගැහුවේ බංඩයියා කියළා වැඩිහිටියන් හැදුන්වූ ගැමියා විසින්. ඔහු විතරක් නොවේ ඒ දවස් වල හැමෝම පොල් ලෙලි ගැහුවේ ප්‍රමිතියකට. දැන් ලෙල්ල සම්පූර්ණයෙන් නොගහා බාගෙට ති‍යන්නේ පොල් ගෙඩිය ලොකුවට පේන්න. ඒකේ තවත් වාසි තියෙනවා. මම super market එකෙන් ගෙනාපු පොල් ගෙඩියත් කලටියක්. මොකද පොල් කට්ට පේන්නේ නැහැ. ජාත්‍යන්තරයට යන්න ඉස්සර වෙලා අපිට ගොඩක් ඇතුල හදා ගන්න සහ mind set එක වෙනස් කර ගන්න වෙයි. 

No comments:

Post a Comment

ආයෙත් ලියමු

බොහෝ කාලෙකින් කිසිම දෙයක් ලීව්වේ නැහැ. නිම් වළලු පොත ලියන කාලය ගත්තත් හිතේ එහෙමට සාමයක් තිබ්බ කාලයක් නෙමෙයි. අනෙක් පැත්තෙන් ගත්තාම හිතේ සහනය...